بی توجهی مسئولان / تا نبود آب شرب در روستای درشهر بشاگرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 20 آذر 1394
بازدید : 538
نویسنده : فــردیـن احـمدی

بی توجهی مسئولان به درخواست های ۱۵ ساله تا نبود آب شرب در روستای درشهر بشاگرد

شورای روستای درشهر شهرستان بشاگرد با اشاره به اینکه آب و بهداشت اساسی ترین مشکلات روستای درشهر بشاگرد است ، گفت :  ساخت منبع آب و لوله کشی به این روستا در ۱۵سال پیش انجام شده که با گذشت این مدت لوله ها به طور کامل فرسوده و رسوب گرفته اند که نیاز به تعویض دارند.

نبود آب شرب در روستای درشهر بشاگرد/دنیای نوین بشاگرد

به گزارش دنیای نوین بشاگرد؛محمد کرمزاده ،شورای روستای درشهر شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده اظهار کرد : این روستا مشکلاتی از قبیل نبود آب شرب ، نبود خانه بهداشت، نیازمند احداث سد برای جمع آوری آب کشاورزی ، عدم وجود امکانات ورزشی برای جوانان و همچنین  مشکلات آب و برق خانه های زلزله زدگان است که نیازمند حمایت و توجه مسئولان را دارد.

 

وی با بیان اینکه نامه نگاری و گزارشات  زیادی برای برطرف کردن مشکل آب شرب این روستا به اداره آب و فاضلاب شهرستان جهت تعویض لوله های فرسوده و رسوب گرفته  انجام داده ایم که متاسفانه پاسخی دریافت نکردیم،افزود :  ساخت منبع آب و لوله کشی به این روستا در ۱۵سال پیش انجام شده که با گذشت این مدت لوله ها به طور کامل فرسوده و رسوب گرفته اند که نیاز به تعویض دارند.

 

شورای روستای درشهر  در مورد عدم وجودامکانات ورزشی جوانان مکاتباتی با مسئولان مربوطه انجام شده است ، یادآور شد :نبود سالن ورزشی و امکانات دیگر ؛ برای جوانان گزارش و مکاتباتی با مسئولان اداره ورزش و جوانان؛ فرمانداری و بخشداری صورت گرفته که باز پاسخی دریافت نکردیم  روستای درشهر از هیچ گونه امکانات ورزشی برای جوانان بهره مند نیست و جوانان علاقه مند به فوتبال از یک زمین خاکی و نامناسب استفاده می کنند.

کرمزاده با اشاره به احداث سد در بالا دست این روستاکاتباتی انجام شده ولی بدون پاسخ مانده است،

 ایشان در مورد مشکل خانه های زلزله زدگان هم اشاره ای کردند: برق رسانی و انشعاب آب برای خانه های تازه احداث شده زلزله زدگان روستا که  فاقد کنتور برق هستند و همچنین انشعاب آب ، در این باره نامه نگاری هایی صورت گرفته که باز هم از سوی مسئولان مربوطه تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است .

وی خاطر نشان کرد : روستای درشهر در فاصله۲۸کیلومتری شهر گوهران و۴۳کیلومتری سردشت قرار دارد که با مشکلات زیادی از جمله اجتماعی؛ فرهنگی؛ ورزشی و غیره دست و پنجه نرم می کنند که امیدواریم که با همت و تلاش مضاعف مسئولان مربوطه مشکلات پیشروی مردم برداشته شود ونیازهای اولیه مردم و جوانان فراهم گردد.

 



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 1385
بازدید هفته : 2998
بازدید ماه : 2942
بازدید کل : 128075
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com